Strona główna » Program lojalnościowy
Regulamin programu lojalnościowego cateringu Wikt Codzienny
1. DEFINICJE REGULAMINU
- Catering Wikt Codzienny – – firma Grupa Cateringowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 04-417, przy ulicy Pielgrzymów 28/17, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000798612, NIP 926-168-15-06, REGON 384081883 – Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej również Cateringiem;
- Program lojalnościowy – dalej Program, program umożliwiający gromadzenie punktów za zakupy oraz inne działania związane z ofertą Wikt Codzienny. Organizatorem Programu jest Wikt Codzienny. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie, w tym gromadzenie punktów, wymianę na nagrody oraz inne korzyści.
- Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu Wikt Codzienny.
- Zamówienie – oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Sklepu, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem Wikt Codzienny.
- Kod polecający – jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering. Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
- Punkty lojalnościowe – są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług.
- Skarbonka – wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY jest Catering Wikt Codzienny
- Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu Wikt Codzienny.
- Celem Programu jest promowanie Cateringu Wikt Codzienny.
- Catering Wikt Codzienny nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy regulamin w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Przed skorzystaniem z oferty Cateringu Wikt Codzienny zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
- Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres zamowienia@wiktcodzienny.pl. Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostają bezpowrotnie skasowane.
- Z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Cateringu Wikt Codzienny, uznanie, że działania Uczestnika prowadzą prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy – zgromadzone i niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.
- Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
- Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.
- Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu Wikt Codzienny;
3. TERMIN I MIEJSCE
- Catering jest uprawniony do:
- zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,
- całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering Dietetyczny,
- usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.
- O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje Klientów na https://wiktcodzienny.pl/
- W przypadku zakończenia przez Catering udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
- Program lojalnościowy ma charakter bezterminowy, ale Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu.
- Punkty są ważne przez 6 miesięcy.
- Niewykorzystane punkty po upływie 6 miesięcy zostaną usunięte z konta Klienta.
4. ZASADY PROMOCJI
- Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po założeniu konta na platformie panel.wiktcodzienny.pl
- W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu Panelu Klienta skopiować indywidualny kod polecający i przekazać wybranej osobie na Zamówienie w Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej, stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.
- Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.
- Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu Wikt Codzienny mogą być wykorzystane wyłącznie w tym Cateringu.
- Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem płatności online w Cateringu. O ile nic nie wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.
- Punkty przyznawane są za:
- Założenie konta: 500 punktów,
- Zgody marketingowe: 500 punktów (wymagane do wymiany punktów na nagrody),
- Zakupy: 3 punkty za każdą wydaną złotówkę,
- Oceny posiłków: 1 punkt za każdą ocenę,
- Polecenie znajomego: 1500 punktów za skuteczne polecenie za pomocą indywidualnego kodu
- Organizator informuje, że na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług – jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.
- Próba jednorazowej wymiany przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej ww. limit wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.
- Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.
- Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba zgromadzonych punktów – punkty lojalnościowe naliczane są od wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.
- Punkty są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie Klienta opisanym “Skarbonka”.
- Z chwilą likwidacji Panelu lub rezygnacją Klienta z Programu – zebrane punkty lojalnościowe są kasowane.
- W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo lub nie nalicza się w ogóle – należy skontaktować się w formie mailowej na adres poczty elektronicznej zamowienia@wiktcodzienny.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego “Skarbonka” ”.
- Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na środek płatniczy jakim jest waluta PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.
5. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej zamowienia@wiktcodzienny.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbonka”. Dane osobowe przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych jest Catering Wikt Codzienny. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu -Organizatora Programu Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu, Polityka Prywatności Cateringu https://wiktcodzienny.pl/polityka-prywatnosci/.