Skip to main content

Regulamin programu lojalnościowego cateringu Wikt Codzienny

1. DEFINICJE REGULAMINU

    1. Catering Wikt Codzienny – – firma Grupa Cateringowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 04-417, przy ulicy Pielgrzymów 28/17, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000798612, NIP 926-168-15-06, REGON 384081883 – Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej również Cateringiem;
    2. Program lojalnościowy – dalej Program, program umożliwiający gromadzenie punktów za zakupy oraz inne działania związane z ofertą Wikt Codzienny. Organizatorem Programu jest Wikt Codzienny. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie, w tym gromadzenie punktów, wymianę na nagrody oraz inne korzyści.
    3. Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu Wikt Codzienny.
    4. Zamówienie – oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Sklepu, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem Wikt Codzienny.
    5. Kod polecający – jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering. Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
    6. Punkty lojalnościowe – są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług.
    7. Skarbonka – wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY jest Catering Wikt Codzienny
  2. Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu Wikt Codzienny.
  3. Celem Programu jest promowanie Cateringu Wikt Codzienny.
  4. Catering Wikt Codzienny nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy regulamin w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
  5. Przed skorzystaniem z oferty Cateringu Wikt Codzienny zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
  6. Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.
  7. Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres zamowienia@wiktcodzienny.pl. Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostają bezpowrotnie skasowane.
  8. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Cateringu Wikt Codzienny, uznanie, że działania Uczestnika prowadzą prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy – zgromadzone i niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
  10. Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.
  11. Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu Wikt Codzienny;

3. TERMIN I MIEJSCE

  1. Catering jest uprawniony do:
    1. zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,
    2. całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering Dietetyczny,
    3. usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.
  2. O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje Klientów na https://wiktcodzienny.pl/
  3. W przypadku zakończenia przez Catering udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
  4. Program lojalnościowy ma charakter bezterminowy, ale Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu.
  5. Punkty są ważne przez 6 miesięcy.
  6. Niewykorzystane punkty po upływie 6 miesięcy zostaną usunięte z konta Klienta.

4. ZASADY PROMOCJI

  1. Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po założeniu konta na platformie panel.wiktcodzienny.pl
  2. W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu Panelu Klienta skopiować indywidualny kod polecający i przekazać wybranej osobie na Zamówienie w Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
  3. Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej, stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.
  4. Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.
  5. Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu Wikt Codzienny mogą być wykorzystane wyłącznie w tym Cateringu.
  6. Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem płatności online w Cateringu. O ile nic nie wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.
  7. Punkty przyznawane są za:
    1. Założenie konta: 500 punktów,
    2. Zgody marketingowe: 500 punktów (wymagane do wymiany punktów na nagrody),
    3. Zakupy: 3 punkty za każdą wydaną złotówkę,
    4. Oceny posiłków: 1 punkt za każdą ocenę,
    5. Polecenie znajomego: 1500 punktów za skuteczne polecenie za pomocą indywidualnego kodu
  8. Organizator informuje, że na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług – jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.
  9. Próba jednorazowej wymiany przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej ww. limit wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.
  10. Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.
  11. Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba zgromadzonych punktów – punkty lojalnościowe naliczane są od wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.
  12. Punkty są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie Klienta opisanym “Skarbonka”.
  13. Z chwilą likwidacji Panelu lub rezygnacją Klienta z Programu – zebrane punkty lojalnościowe są kasowane.
  14. W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo lub nie nalicza się w ogóle – należy skontaktować się w formie mailowej na adres poczty elektronicznej zamowienia@wiktcodzienny.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego “Skarbonka” ”.
  15. Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na środek płatniczy jakim jest waluta PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.

5. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej zamowienia@wiktcodzienny.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbonka”. Dane osobowe przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych jest Catering Wikt Codzienny. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu -Organizatora Programu Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  4. W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu, Polityka Prywatności Cateringu https://wiktcodzienny.pl/polityka-prywatnosci/.