Dieta Clean KETO VEGE

by ketonewka

Zachęceni sukcesem diety Clean KETO oraz sugestiami naszych Klientów poszliśmy o krok dalej i opracowaliśmy dietę w wersji wegetariańskiej!

Clean KETO VEGE by ketonewka to pełnowartościowe, odżywcze i smaczne dania stworzone w oparciu o produkty najwyższej jakości.

Wegetariańskie KETO jest świetnym rozwiązaniem dla osób, którym zależy nie tylko na dobrym zdrowiu, ale również dbającym o równowagę ekologiczną.

Dieta została zaplanowana w najmniejszym szczególe, aby odżywić organizm oraz czerpać przyjemność z jedzenia różnorodnie i kolorowo.

Wyjątkowość tej diety polega na tym, że pomimo deficytu kalorycznego nie odczuwamy głodu, ani osłabienia. Paliwo, na którym funkcjonujemy - tłuszcz, jest niemalże niewyczerpalne, a co za tym idzie nie odczuwamy spadków energii, jak ma to miejsce na innych dietach, szczególnie węglowodanowych.

2 etapy diety

Jako jedyni na rynku cateringów posiadamy jadłospis adaptacyjny, który charakteryzuje się konkretnym makro i jest procesem niezbędnym, aby efektywnie korzystać z dobrodziejstw ketozy.

Etap 01

Etap 02

Przykładowe menu Adaptacji by ketonewka

Przykład KETO Adaptacja

Korzyści z ketozy

Zarówno mózg, jak i ciało wykorzystują ketony jako paliwo

Wspomaga pracę mózgu
i stabilność nastroju

Pomaga w kontrolowaniu
poziomu cukru we krwi

Reguluje apetyt
i zapewnia uczucie sytości

Redukuje sylwetkę
i zwiększa masę mięśniową

Zapewnia niesamowite
pokłady energii

Zaplanuj swoją dietę

Warto zostać z nami na dłużej

Jak zacząć?

5 ważnych kroków, które wprowadzą Cię w dietę Keto

1. Zrób badania krwi- to świetny odnośnik do aktualnego stanu zdrowia, a w późniejszym etapie służy porównaniu ze zmianami do jakich doszło podczas stosowania diety ketogenicznej. Zaleca się wykonanie morfologii z glukozą i insuliną na czczo, lipidogram z ASPAT i ALAT, panel tarczycowy z anty-TG i anty-TPO, kortyzol, poziom Wit. D.

2. Za wszelką cenę unikaj tzw. ostatniej wieczerzy, czyli carb loadingu. Najedzenie się tuż przed wejściem na keto węglowodanów zaowocuje potężną keto grypą, która skutecznie zniechęca do kontynuowania adaptacji.

3. Pij! Woda to Twój największy przyjaciel. Od momentu gdy przestajesz jeść węglowodany, a to one są odpowiedzialne za trzymanie wody w organizmie stracisz jej bardzo dużo. Twoim priorytetem jest nawadnianie z zewnątrz, aby nie dopuścić do odwodnienia wewnątrz i konsekwencji w tym związanych.

4. Nie daj się złapać na chwyty marketingowe! Twoim celem jest osiągniecie ketozy odżywczej, czyli ketogenezy a nie ketonemii- ten stan osiągamy wprowadzając do organizmu ketony egzogenne. Bycie w ketonemii nie jest żadną gwarancją, że twój organizm korzysta z kwasów tłuszczowych.

5. Zainwestuj w paski do pomiaru ketonów w moczu- w okresie adaptacji, oraz paski do pomiaru ketonów z krwi- w dalszych etapach diety. Dzięki temu będziesz wiedzieć kiedy możesz rozpocząć kolejny etap po adaptacji oraz czy masz oczekiwany poziom ketonów we krwi.

Najnowsze Artykuły

Nasz blog

Czytaj +07 czerwca 2022 By warszawski in Bez kategorii

Produkty spożywcze bogate w białko – co jeść

Białka są podstawowym budulcem wszystkich istot żywych – dlatego składnik ten należy dostarczać do organizmu codziennie, a nie tylko w momencie, w którym zależy nam na przyroście masy mięśniowej. Niestety obecnie o białku wspomina się głównie kontekście posiłków około treningowych – dlatego dziś chcielibyśmy opowiedzieć nieco więcej na temat roli protein. Czy wiesz jakie rodzaje
Czytaj +05 maja 2022 By warszawski in Bez kategorii

Zapotrzebowanie energetyczne – jak je obliczyć i co to jest?

Pojęcie zapotrzebowania energetycznego bardzo często wykorzystywane jest przez dietetyków i trenerów personalnych celem ustalenia odpowiedniej diety. Utrzymanie właściwej kondycji i masy ciała uzależnione jest od regularnego wykonywania aktywności fizycznych, a także od zastosowania diety, która odpowiada naszemu trybowi życia. W jaki sposób obliczyć zapotrzebowanie energetyczne?  Czym jest zapotrzebowanie energetyczne? Aby zrozumieć i odpowiednio obliczyć niezbędne
metabolizmCzytaj +01 kwietnia 2022 By warszawski in Bez kategorii

Metabolizm – co go przyspiesza, co go zwalnia?

Jak to jest, że niektóre osoby mogą jeść, jeść i jeść a ich waga stoi w miejscu, natomiast Tobie wydaje się, że tyjesz od samego patrzenia na posiłki? Winowajcą takiego stanu rzeczy jest metabolizm. Jak zmotywować organizm do szybszej przemiany materii? Poznaj zdrowe sposoby na zwiększony metabolizm! Metabolizm – co to takiego? Termin metabolizm oznacza
TOP