Skip to main content

NOWOŚĆ

Dieta Clean KETO by ketonewka

To zupełna nowość na polskim rynku! Jako pierwsi stworzyliśmy dietę Keto we współpracy z doświadczonym praktykiem diety ketogenicznej!

Zamów diete

Dieta Clean KETO by ketonewka

Jako jedyni na rynku cateringów posiadamy jadłospis adaptacyjny, który charakteryzuje się bardzo konkretnym makro i jest procesem niezbędnym, aby efektywnie korzystać z dobrodziejstw ketozy.

Keto redukcja i rekompozycja to kolejny etap do wyboru mający na celu zmaksymalizowanie czerpania energii z zapasów tłuszczu zgromadzonych w ciele z jednoczesnym rozbudowaniem masy mięśniowej.
Keto to nie dieta, to styl życia, zostań z nami ketożercą!

Współpraca z Ewą Szmit-Sikorską by @ewka_ketonewka jest dla nas wyróżnieniem, gdyż jesteśmy pierwszym cateringiem, który wprowadza dietę keto w oparciu o specjalistyczne podejście. Ewa zajmuje się #cleanketo, czyli odżywczą dietą ketogeniczną skoncentrowaną na jedzeniu zielonych warzyw i wysokoodżywczego, pełnowartościowego mięsa oraz nabiału.

#cleanketo charakteryzuje się unikaniem przetworzonego pożywienia w tym słodzików, sztucznych aromatów, konserwantów oraz tłuszczów utwardzonych.

Skuteczność Ewy potwierdzają jej sukcesy z podopiecznymi, sama również osiąga świetne wyniki!

Zamów diete

Piramida Clean Keto

3 etapy diety

KETO Adaptacja

Adaptacja do ketozy – czyli czas start! Odżyw się, napraw i poczuj moc ketozy!

Celem adaptacji jest efektywne wprowadzenie organizmu w stan ketozy odżywczej, odżywienie i przygotowanie go do kolejnych etapów, podczas których obniża się ilość spożywanych tłuszczów na rzecz białka, co ma na celu wymuszenie na organizmie czerpania z zapasów przy jednoczesnym zachowaniu sytości, bez konieczności drastycznego obcinania kalorii. To strategiczny proces, podczas którego zachodzą metaboliczne zmiany na poziomie mitochondrialnym, czyli komórkowym adaptujące organizm do czerpania energii z tłuszczu.

Rekomendacja: 4- 6 tygodni
Makro: 5% węglowodany, 15% białko, 80% tłuszcze
Ilość posiłków: 3 posiłki

KETO Redukcja

Jedz, ciesz się tym i chudnij!

Dieta redukcyjna, podczas której minimalnie obcinamy ilość spożywanych kalorii w celu doprowadzenia do niewielkiego deficytu kalorycznego. Makro zmienia się na korzyść białka, daje nam to gwarancję sytości oraz zwiększa termogenezę organizmu, a co za tym idzie metabolizm. Natomiast obniżenie ilości spożywanego tłuszczu aktywuje procesy spalania zgromadzonej tkanki tłuszczowej. Keto redukcja – etap możliwy po osiągnięciu pełnej adaptacji do ketozy.

Rekomendacja: 4- 6 tygodni
Makro: węglowodany, 20-25% białko, 70-75% tłuszcze
Ilość posiłków: 3-4

KETO Rekompozycja

Super paliwo – super moce – super ciało!

Makro pozostaje takie jak przy redukcji, ale zwiększa się kaloryka posiłków.Dzięki temu spożywajmy większe ilości białka niezbędnego do budowania masy mięśniowej przy jednoczesnej utracie tkanki tłuszczowej. Keto rekompozycja – etap możliwy po osiągnięciu pełnej adaptacji do ketozy mający na celu zmaksymalizowanie czerpania energii z zapasów tłuszczu zgromadzonych w ciele z jednoczesnym zachowaniem lub rozbudowaniem masy mięśniowej. Metaboliczny stan organizmu, w którym głównym źródłem energii są ciała ketonowe.

Makro: 5% węglowodany, 20-25% białko, 70-75% tłuszcze
Ilość posiłków: 4 posiłki

keto diety

Jakość i różnorodność

Dietę urozmaicają nie tylko różnorodne dania, ale też posiłki, w tym kuloodporna kawa, koktajle, smoothie, szejki, zupy, pasty, sałatki.

W potrawach zostały użyte najwyższej jakości produkty spożywcze oraz suplementy uznanych w świecie keto marek: BeKeto oraz Solve Labs. Są to izolaty białek oraz kolagen w najczystszej postaci bez sztucznych barwników, aromatów, słodzików i konserwantów.

Poznaj naszą dietę

Aktualne menu

Tu będzie widget dietly

Poznajcie Ewę

Ewa @ewka_ketonewka specjalistka od #cleanketo, czyli odżywczej diety ketogenicznej. Trener personalny, fit kucharz, cukiernik artystyczny, a prywatnie mama dwójki dzieci.

Jej pasją jest sport i kuchnia w każdej postaci. Autorka e-booków o tematyce ketogenicznej, intermittent fasting oraz wysokotłuszczowego, niskocukrowego odżywiania dzieci. Dietetyk keto, szkoleniowiec, autorka bloga, YouTuberka – współpracuje m.in z MZ-Store. Absolwentka TiR na UAM oraz podyplomowo WSB na kierunkach Akademia Trenera Personalnego oraz Psychodietetyki.

Nie wiesz jaką dietę wybrać? Sprawdź nasze menu!

Sprawdź menu

Nie czekaj, zamów swoją pierwszą dietę już dziś

Zamów dietę